חדשות - רמי יהושע

תקציב הפרסום של Yango Deli לפרסום רמי יהושע TBWA

חברת רמי יהושע TBWA זכתה בתקציב הפרסום של Yango Deli

קבוצת רמי יהושע TBWA זכתה במכרז לניהול תקציב הפרסום של Yango Deli, המשרד נבחר במסגרת מכרז פרסום שארך מספר חודשים, יהושע זכה במכרז בו התמודדו כ-4 משרדים, ביניהם גם משרד הפרסום ראובני-פרידן. עד לאחרונה תקציב הפרסום של החברה היה מופקד בידי HapPpy.

רמי יהושע – רוח רעננה וקריאייטיבית

נטע דושניק, מנהלת שיווק Yango Deli ישראל: "אנו שמחים על תחילת העבודה והיציאה לדרך משותפת עם משרד הפרסום יהושע/TBWA בראשות רמי יהושע. עם החיבור נביא רוח רעננה וקריאייטיבית שמתחברת באופן טבעי למותג Yango Deli".

יניב פיינשניידר

יניב פיישניידר, מנכ"ל חברת רמי יהושע TBWA: "אנו גאים להוביל את מערך הפרסום החדש של Yango Deli, שהביאו לישראל שירות דיגיטלי מהפכני בענף הצרכנות. אנו מודים על האמון ומצפים לעבודה ויצירה משותפת".

אנו סמוכים ובטוחים כי יחד נוכל למנף את ההצלח  Yango Deli ולהגיע לגבהים חדשים בענף הצרכנות. אנו גאים ללוות את החברה ולסייע לה באתגרים המשחרים לפתחה".

אפליקציית Yango Deli הושקה כפיילוט ניסיוני לפני קרוב לשנתיים, כאשר ישראל נבחרה כמדינה הראשונה בה הושק השירות החדשני בזירה הבינלאומית. בעקבות ההצלחה הגדולה השירות הרחיב את אזורי הפעילות לאזורים וערים נוספים ברחבי בארץ.

אפליקציית Yango Deli, מבית Yango, הביאה עימה בשורה טכנולוגית-צרכנית של שירות סופר אונליין, המספק מצרכים עד הבית במהירות באמצעות טכנולוגיה חדשנית. השירות, מפעיל רשת של "חנויות חשוכות"- חנויות קטנות המשמשות כמחסנים לוגיסטיים למטרות ליקוט ואספקה בקרבת אזורי החלוקה, מהן נשלחות ההזמנות באמצעות שליחים ייעודיים, אשר מגיעות עד פתח הבית תוך זמן קצר מרגע ההזמנה.

את השירות ניתן לקבל באמצעות הורדת אפליקציית Yango Deli או כפיצ'ר הנמצא בתוך אפליקציית המוניות המוכרת Yango. באפליקציה, ניתן לבחור מוצרים מקטלוג של למעלה מ-2500 מוצרים כגון: פירות, ירקות, חטיפים, מוצרים לילדים ותינוקות, משקאות, גבינות, בשרים, תבלינים, טבק, אלכוהול, ציוד לחיות מחמד, מוצרי ניקיון ועוד. כמו כן, ניתן להזמין מוצרים נבחרים מבית הדליקטסן והבייקרי.

חזרה לעמוד הבית למידע נוסף על רמי יהושע

לשיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email